Små prylar som ingen egentligen vill ha - jo förresten, JAG vill ha dem <3

Gadgets, det finns nog inget jag skulle kunna spendera lika mycket pengar på. När jag flyttar ihop med Mikko så kommer bland det första jag köper till oss vara USB mission launchers så att vi kan sitta och skjuta missiler på varandra.

Idag hittade jag en helt underbar sida, http://gadget4all.com, helt ärligt, den här sidan har allt, frakten från USA går bara på $3 och ja, när jag får pengar - då jäklar ;)

De här SKA jag ha. Mina rosa som jag köpte i Japan är försvunna och helt ärligt, de här ankorna slår alla hörlurar jag någonsin har sett med hästlängder.


Dessutom har de den panik-knapp som jag så länge har letat efter. De har lunchbox-värmare för USB, de har allt - finns det som gadget så finns det där ^^

Om jag sparade sidan i favoriter? - Jo, visst gjorde jag det ^^

Kommentarer
Postat av: Charlotte C

Söta små ankor, ett par av dem skulle man inte säga nej till :D

2009-10-12 @ 19:34:36
URL: http://charlottecornell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0