Att planera julklappar och att vara allmänt glad.

Det är 250 dagar kvar till studenten idag vilket innebär krogen för de allra flesta - klarar jag mig ändå? Ja det gör jag verkligen. Krogen en söndagskväll känns inte direkt lockande. Jag sitter och slösurfar lite, konstaterade att jag helt utan att tänka på det började leta efter julklapp/födelsedagspresent till Mikko. I found it och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska kunna finansiera det hela, men på ett eller annat sätt så ska det gå, så det så!

Jag är rätt glad idag, jag fick träffa Milja förut, jag har saknat henne så det var trevligt :) Dessutom tog jag en välbehövd vilodag idag, helt utan plugg, det var också trevligt. Jag får ta igen det jag inte gjorde idag senare i veckan, men det är definitivt värt det. Så det så!

Nu ska jag surfa Mikko jul och födelsedagspresent lite mer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0