Att vakna tidigt, helt i onödan ^^

Jag vaknade en halvtimme innan klockan skulle ringa idag. Drog mig till en kvart innan klockan skulle ringa, gav upp sängliggandet och gick upp och duschade. Blev jättetrött. Är det bara jag som hatar när det blir så? Det är verkligen helt värdelöst.

Men jag tänkte på något väldigt roligt när jag vaknade, som liksom gör mig varm inombords. Jag fyller 18 på fredag, och det kommer hit folk. Inte massa folk, men alla jag faktiskt bjöd har lovat att komma. Det gör mig glad dels för att det innebär att folk faktiskt VILL komma dit, jag har ju liksom inte tvingat dit någon alls. Tack gode Gud för det. Jag var lite rädd ett tag att folk inte skulle komma, men det verkar som att jag oroade mig i onödan.

Nu oroar jag mig för andra saker, som vart vi ska få plats om det blir dåligt väder så att folk inte kan sitta ute. Visst, altanen har tak va, men om det är typ 13 grader varmt ute så är det inte så roligt att ha jacka och grejer på sig när man sitter och äter ^^ Men det ordnar sig säkert.

Det är hur som helst, väldigt roligt att folk vill komma. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0