Ensamhet - snart är det över.

Ikväll är han inte hemma, han är och bowlar med rookiesarna och faddrarna. Han gissade på att han skulle dra hem runt 22-tiden, men hans mobil verkar ha dött så någon bekräftelse på det verkar svårt att få :/

Visst, if I'm lucky så drar han hem typ 22, har jag otur så stannar han till 00 när de skulle stänga, och helt ärligt så har jag ingen lust med att han ska göra det. För jag behöver honom. Jag önskar bara att han förstod det. Jag önskar att han förstod varför jag vill att han ska säga en ungefärlig tid på när han tänker åka hem etc. I'm just so scared.

Dessutom så är jag allmänt trött på hur folk beter sig. Jag önskar att jag slapp ha det såhär, jag önskar att allt bara var bra </3 Jag vill bara ha en kram, eller i alla fall någon som kan säga att den älskar mig och faktiskt mena det, jag skiter i på vilket sätt, jag skiter i varför den säger det, jag vill bara höra det - I'm such an attention-whore </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0