Filmnatt i Elim.

På fredag ordnar jag filmnatt i Elimkyrkan i Skövde, alla är välkomna, gammal som ung, kristen som satanist etc. etc.

Vi drar igång runt 19-tiden i Elimkyrkan och sen kör vi tills vi tröttnar. Ni tar själva med er vad ni vill tugga på under natten (vi kommer att åka och hämta pizza för den som vill ha, till själkostnadspris :D) och den som vill får ta med film som vi kan titta på (jag och Mikko står för en del filmer..). Jag rekomenderar också att man tar med täcke/filt och kudde om man ska stanna hela natten, kyrkan är rätt kall på nätterna :/

Ni kan ringa mig med frågor, eller kommentera här, eller säger ni till i facebook eventet: http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/event.php?eid=140557942226

Gud, bra film, vänner, pizza och trevligheter hela natten lång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0