Kraschad dator - en ny idol.

Min dator kraschade förut, den verkligen stendog. Jag skulle starta den och det tog eeeeevigheter för den att ens tänka tanken på att visa någonting på skärmen. Sen kom det upp, the message from hell, det fattades en systemfil. Where the hell did that go? Blev Weros spontana fråga. Men jag gick och frågade Holm om saker och ting på datorn gick att rädda, eftersom det skulle göra honom till min nya idol. Det gick, det var nämligen så pass bra ställt att han hade en söt liten pryl som gjorde så att mina dokument gick att rädda. Men datorn fick vara kvar i skolan över natten, så att den blir omghostad och fin. Vilket ger mig en massa program att installera imorgon, tur att man har en håltimma imorgon också då ;)

Därför blir Holm min idol för dagen - jag menar, jag trodde att jag skulle behöva skriva om båda mina svenska-tal, göra om mitt fyrkantsprogram i programmeringen och skriva om hela projektplanen. Men nu slipper jag det. Tack gode Gud.

Efter skolan så sprang jag in på banken och fixade ett nytt bankkort så att jag kan betala mina tågbiljetter etc. på nätet. Det fick bli ett visa ung dock, vilket innebär att kortet är gratis, men att jag bara kan ta ut pengar gratis från det 12 gånger om året, men jag lär inte ha kvar kortet i ett år ens så ^^ Sen skaffade jag internetbank så att jag kan föra över pengar mellan mina konton och jag fixade telefonbank så att jag kan göra typ samma saker som vid internetbanken fast direkt i telefonen. Gosh, jag tycker om att vara 18 <3

Kommentarer
Postat av: t

det måste vara tonläget i inlägget, men jag läste automatiskt "omg-hosting" istället för "om-ghostning"...



...men det kanske är en företagsidé? jag kan se det framför mig:



"omg-hosting.com - web hosting that exceeds your expectations"

2009-09-17 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0