Tillfälliga sammanbrott.

Det här är andra inlägget på typ ett dygn som har en titel som innehåller ordet tillfälliga, det känns ju lite otippat...


Hur som helst, det föregående inlägget baserades på att jag blev grinig på att alla andra fick träffa folk som de älskar och Mikko var långt borta och ja, behöver jag säga mer?

Det hela löstes i och med att jag fick lösa min programmeringsuppgift och att jag fick prata lite med Morgan. Han är en ytterst sympatisk lärare. Han är dessutom väldigt kunnig inom väldigt mycket. Jag tycker om Morgan - så det så.

Jag hade även ett matteprov i Matte D, hur det gick tror jag att jag avvaktar med att berätta, för jag vet helt ärligt inte, antingen gick det okej eller så gick det skitbra, men det kan lika gärna ha gått skitkasst.. Jag vet inte. Enhetscirkeln = FAIL.

Tänkte skriva ett inlägg om min tilltänkta tatuering om en stund ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0