Avsaknad av inspiration igen - på bortaplan.

Jag har inte bloggat sen i måndags, måndagen tog en oväntad vändning och det ägde. Tisdagen tog en ännu mer oväntad vändning och det ägde ännumer. Mer än så tänker jag inte säga här just nu ;)

För tillfället är jag hos Mikko, det går faktiskt över förväntan - vi kommer rätt bra överrens och vi umgås utan att det är extrem-akward hela tiden. Jag kommer sakna honom sen när han åker till Kanada - det ska ni ha klart för er. Mikko är en grym människa och jag är glad att ha honom som vän.

Men inspiration till att blogga har jag verkligen inte, för allt jag vill skriva vill jag samtidigt hålla utanför bloggen för att jag vet att en massa folk som jag inte vill ska veta saker läser här - och det skulle bli konstigt. Jag återkommer när jag har mer inspiration till något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0