I'm not dead - yet!

Jag vet, jag bloggar aaaaaaldriiiiiig längre. Men är det så konstigt då? Jag flyttar typ 30 mil på fredag/lördag - jag har jobbat sönder mig fram tills för ett par veckor sedan när jag tillslut inte orkade mer, jag var sjuk i en vecka innan jag lyckades avsluta min anställning i måndags. Nu har jag hängt på hemglass med Tommy i ett par veckor - sjukt mycket värdare. Roligt, givande och så slipper jag pressen eftersom det ändå inte är mitt jobb.

Vi flyttar som sagt på fredag, innan dess ska jag hinna med två tandläkarbesök (min tandläkare är en bitch!), en skoltur med glassbilen, packa, fira min födelsedag med min familj, packa lite till och för hoppningsvis hinna med en hejdå-pizza med systrarna. Och köpa en ny, bärbar, dator <3

Vi åker nog rätt tidigt på fredag, vi vill väl vara i Västerås så tidigt som möjligt liksom, hinna med så mycket som möjligt när vi väl är där. Jag är rätt nervös egentligen. Det är rätt mycket som kommer att hända och ja, jag har väl rätt att vara nervös eller?

Om typ en kvart börjar sagan om de två tornen på trean, jag tänkte försöka få till lite glass och cola till den. Jag älskar min svärfar ibland, han äger alltså två hemglasskontor, vilket innebär glass till Wero, jag som inte ens gillar glass äter glass konstant, jag börjar bli orolig?

Film nu i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0