Juni 2010 - en sammanfattning.

Juni var månaden med student, midsommar, arbetslöshet, nytt jobb, extrem värme och en Tommy som åkte till Turikiet.

Först studenten, hela studentdagen var awesome, solen sken och alla var så lyckliga. Jag fick efter många om och men mitt stipendium för bästa betyg i klassen, jag blev så lycklig. Brände sönder axeln under kortegen också för att solen sken så starkt. Hann tvätta klänningen medan jag var hemma för att kunna ha den på festen på kvällen. Det blev en grymt lyckad kväll, vi partade sönder Husaren - Wero blev full (!) och alla fortsatte vara glada.

Sen studentbalen, den var mindre awesome, det var mer fyllefest i alldeles för fina kläder - tyvvärr. Vi var många som blev besvikna, men det dög väl antar jag ^^

Sen var jag arbetslös i en vecka - innan jag fick ett jobb, som telefonförsäljare över sommaren med möjlighet till fortsättning om jag inte kom in på skolan (vilket jag ju gjorde) - Så jag sålde lotter via telefon hela sommaren (mycket mer än så får jag inte säga).

Tommy åkte till Turkiet i en vecka också, det sög - han var så långt bort och jag blev så ensam och jag fick typ ett sms om dagen från honom och visste inte om jag fick ringa, så det gjorde jag inte. Men han kom hem tillslut och jag var så glad <3

Sen var det midsommar, som firades ute hos Tommys moster och hennes familj ute på en gård på landet, jättemysigt var det - även om jag inte kommer ihåg sådär jättemycket av det..

Det var väl typ juni i korthet, lägger upp juli och augusti imorgon i alla fall - helst ska väl alla de resterande månaderna upp imorgon antar jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0