Mars 2010 - en sammanfattning.

Mars började med mer deppande. Mikko gick vidare så fort och det var väl i och för sig bra, han hade fått för sig att han skulle åka till kanada, sökte arbetstillstånd och tre dagar senare så fick han det. Han berättade det som att det var det mest naturliga som fanns. Jag grät i Tommys famn istället. Inte för att jag faktiskt trodde att vi hade en framtid tillsammans jag och Mikko, inte för att jag egentligen ville ha tillbaka honom, men för att jag saknade det som var, för att jag fortfarande inbillade mig att allt skulle bli som vanligt igen - för det var som vanligt jag saknade.

I övrigt så vet jag inte vad som hände i mars, allt blev så konstigt. Tommy och jag gick på bio - jag undrar fortfarande om det räknades som en date - jag menar, det var kramar, handhållning och bio? I'm pretty sure that's a date! Filmen var awesome för övrigt - säg vad ni vill - men Leonardo diCaprio har gjort ett av sina bästa film år i år med både Shutter Island och Inception. Som ni förstår så var det ju självklart Shutter Island vi tittade på i mars - och jag kan ju erkänna att vi fortfarande inte är överrens om hur filmen slutade.

Månaden fortsatte med lite flörtande (påstås det i alla fall) - jag hävdar att det mest handlade om ett närhetsbehov som uppfylldes, men ni får tro vad ni vill ^^

I alla fall så slutade månaden med påsklov, vilket spenderades med underbara vänner, en tripp till Elmia <3

Stay tuned för April, månaden då ALLT hände xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0