Oktober 2010 - en sammanfattning.

Oktober då, vad hände i oktober?

Jag klippte håret, det blev kort och snyggt, men nu är det dags att klippa det igen snart, det ska i alla fall toppas - får se om jag kan göra det i veckan, annars får det bli när vi kommer upp till västerås igen.

Jag var allmänt pissed på mina så kallade vänner som slösade bort sina liv på helt meningslösa sätt bara för att vi har tagit studenten och bara för att man inte har något vettigt att göra. Bloggen fick också höra hur förbannad jag blev på vissa personers festande.

Jag skaffade dessutom glasögon - snygga är de och nu i efterhand fattar jag inte hur jag har klarat mig i alla år utan dem.

Dessutom TROR jag att det var i september systrarna var i Västerås och vi hade inflyttningsfest - det ägde - jag saknar systrarna </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0