Hemma i Tibro, Sveriges sämsta håla - vad gör jag egentligen här?

Desperat, ack så desperat, så försöker jag komma på en anledning till att jag ska vara här. Vad gör jag egentligen här? Jag hör inte hemma här, jag trivs inte här och dete finns knappast någon som märker av min frånvaro. Vad gör jag egentligen här? Tanken slog mig först i morse, det enda som håller mig fast här är skolan, jag kommer ju knappast sluta prata med min familj bara för att jag flyttar härifrån - så vad skulle annars hålla mig kvar? Vänner som inte behandlar mig som en vän? (Visst, jag har vänner här som behandlar mig som en vän också - men dem kommer jag inte förlora av en flytt) Nej, jag har ingenting som håller mig kvar här och ibland så önskar jag att folk i alla fall låtsades att de ville att jag skulle stanna här.

Jag vet verkligen inte varför jag skriver det här - jag vill inte ha er uppmärksamhet, egentligen vill jag inte att ni ska vilja ha kvar mig heller, det gör bara saken värre. GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0