Att folk ska kunna betyda så mycket.

Jag har en del kompisar, som jag egentligen inte umgås med så mycket. Men om de gör massa saker tillsammans (inte bara med sina närmaste vänner utan en massa annat folk) så slutar det alltid med att jag inte ens blir tillfrågad om jag vill vara med. Och det gör så ont i mig. För jag vill så gärna vara med - men det tas liksom för givet att jag inte vill det.

Varför skulle inte jag vilja göra det eller det liksom? Varför skulle inte jag vilja vara med alla andra och göra det där? Tydligen så vill jag ju inte det - men jag förstår inte varför alla andra bestämde att jag inte vill det. Kan inte någon berätta för mig hur det kommer sig att de vet vad jag "vill" utan att någonsin ha frågat? Eller vill de helt enkelt inte umgås med mig egentligen? Jag kanske borde sluta umgås med dem och se vad som händer?  (Troligtvis lär de ju inte märka något så...)

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:18:10
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0