Försenade tåg och ensamhet...

Tåget var ca 15 minuter sent igår, vilket resulterade i att jag (enligt SJ) missade min anslutning, medan sanningen var att det inte fanns någon anslutning. När Mikko var halvvägs till Arboga kom nämligen ersättningsbussarna för det inställda tåget som jag enligt SJ hade missat. Varför kan man inte bara säga sanningen?

Hur som helst, jag känner mig lite ensam för tillfället, Mikko och hans pappa borde komma hem när som helst.. De har varit på rinkbandy, Mikko har dömt och hans pappa har spelat. Vi ska basta och sådär en sväng sen och sen åker vi till Västerås och köper en ny säng, ett köksbord, stolar och ett skrivbord. YAY! Kanske blir en snabbis till Röda korsets second hand och Pingstkyrkans second hand också, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0