Inför 2010 - what am I going to do?

2010. Vuxenvärlden närmar sig med ENORMA steg. Jag är helt ärligt lite rädd för vad som kommer att hända, studenten, flytta, högskolan etc. Jag lär ju inte dö, men det gör mig lite nervös.

Hur som helst - vad ska jag då göra 2010?
  • Ta mig igenom sista terminen i gymnasiet med lika kick-ass betyg som jag har haft de tidigare terminerna.
  • Ta studenten och vara sjukt glad för att det tog slut.
  • Flytta till Eskilstuna.
  • Börja plugga till civilingenjör i robotik.
  • Våga göra saker jag inte har vågat förut.
Framförallt så vill jag göra den där sista punkten. Det är faktiskt så att jag tänker se till att göra det redan nu i helgen, jag ska försöka lära mig att åka skridskor - vilket låter som världens mesigaste grej att göra, men jag vågar faktiskt inte, jag har försökt typ tre gånger, två av dem så har jag brutit armen. Man blir inte direkt jättepepp på att försöka igen då. Men men, jag ska försöka i alla fall. Men inte idag, det blev sent igår och jag är rätt trött, men framförallt seg, idag. Dessutom ska vi på bio ikväll - Sherlock Homes har ju premiär idag - that's gonna be awesome!

Hur som helst - bloggåret 2010 då? Vad har ni att se fram emot?
  • Jag ska försöka få igång ett samarbete med Johanna. Det kommer bland annat att skrivas en guide till distansförhållanden.
  • Mer Gud, jag tänker försöka få till fler svar på frågor som många verkar vilja ha svar på.
  • Mindre fokus på mitt liv, även om det troligtvis kommer komma spontana saker från mitt liv, men då förhoppningsvis med fokus på Gud.

Kommentarer
Postat av: t

du borde lägga till en sak i att-göra-listan:



* fixa brutna länkar i ditt senaste blogginlägg... ;)

2010-01-02 @ 18:40:41
Postat av: sandra "piik"

"Börja plugga till civilingenjör i robotik."

det låter ashäftig. kör hårt!

2010-01-03 @ 11:50:59
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0