Människor som faller för grupptrycket.

Det finns nog ingenting som jag hatar mer än människor som förändras beroende på vem de umgås med - visst alla gör det, och till en viss del så är det okej, men vissa personer är extrema och det får mig att må illa.

Till exempel så kan en person vara jättetrevligt att umgås med själv, sen träffar man någon annan och helt plötsligt så blir personen högljudd, envis och den ljuger massor (nu känner jag ingen som jag vet blir alla tre av de där, men jag känner flera som blir en eller två av dem tillsammans med vissa personer). Jag hatar det, på riktigt - för det är lite som jag skrev om i det förra inlägget att de där människorna kan omöjligt vara ens vänner, för med vänner behöver man inte ljuga för och man behöver inte ändra personlighet för deras skull heller.

Jag gör säkert också sånt här - men jag ljuger i alla fall inte för folk jag känner! Jag har liksom lite hyfs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0