Mina (avklippta) armband.

På nyårsafton så klippte jag av mig mina armband - det fick helt enkelt vara nog. Jag mår faktiskt, tro det eller ej, mycket bättre utan de där armbanden och den konstanta påminnelsen om frizon. Inte för att frizon i sig har fört med sig något dåligt utan mer andra saker, jag som sitter på lekplatsen borta vid Univillage och skär mig, paniken under vissa möten etc. det var inte alla de glada stunderna jag ville slippa, de kommer jag att bära med mig alltid i alla fall.

Jag hade tänkt skriva ett långt djupt inlägg om det här, men jag har ont i huvudet och jag är trött, ska gå och ta ett glas saft och se om det blir bättre sen - om det blir det så kanske det blir ett inlägg om dagens bibelord sen eftersom det var ett ytterst vettigt bibelord idag. YAY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0