Prioriteringar här i livet.

Ibland måste man prioritera det ena över det andra och tvärtom. För tillfället prioriterar jag Mikko framför vänner och vänner framför skolan, vilket gör att skolan för första gången på väldigt länge hamnar mer eller mindre sist.

Jag vet att det stör vissa människor och jag vet att vissa människor känner att jag prioriterar fel (jag tänker nu å det närmaste på mina föräldrar och mina lärare) men jag vet vad jag håller på med, det är inte som att jag skiter i skolan totalt och någon gång så måste jag få göra något jag faktiskt vill göra. Även om det skulle visa sig vara korkat för mina betyg eller så så skiter jag i det, på riktigt. Jag tänker göra vad jag vill med min sista termin på gymnasiet - vilket för tillfället är att ha roligt. Låter det som världens mest korkade grej? Jag menar - vad jag än gör nu så kommer jag in på högskolan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0