Help will come.

JAG TAR STUDENTEN IDAG!

Det är helt stört, jag fattar det inte, mina tre, trygga, lugna och awesome gymnasieår är om mindre än ett dygn helt helt helt slut. Sen är det inte mer med det liksom. I'll miss it. Alot.

Jag har lärt mig massor under min gymnasietid, även om det inte känns så - framförallt så har jag lärt mig något om vänner. Riktiga vänner. Dessutom har jag lärt mig en väldigt viktig sak om livet.

  • Riktiga vänner kommer från alla möjliga konstiga håll när man som minst anar det men som mest behöver det. Riktiga vänner drar ut dig på massa mysko saker när du som minst anar det bara för att muntra upp dig. Det är med stor glädje jag ser hur några av världens mest awesome vänner som jag älskar massor såg till att göra både det ena och det andra med mig när jag och Mikko hade gjort slut. I samband med det här så vill jag ge både Peter och Tommy världens största tack. Peter - tack för alla timmar i telefon, allt TV-spels spelande, att du tvingade mig att joina er på skype och framförallt, tack för att du lyssnade och förstod. Jag är dig evigt tacksam. Tommy - jag undrar fortfarande hur det här gick till - hur hamnade du och jag här? Jag gissar att det var någonstans på vägen, mellan Shutter Island och Elmia - men tack för att du lyssnade, lät mig klaga, kramade mig, sa att allt skulle bli bra - och sen som om det inte vore nog så stannade du kvar när jag mådde bättre. (Inte för att alla andra inte gjorde det - men ni fattar ^^)
  • Om de inte kan sluta snacka skit om dig - då är de troligtvis inga riktiga vänner, så bara lämna dem så löser det sig.
  • Ingenting är omöjligt. Absolut ingenting. Det tänker jag bevisa idag, för idag ska jag ta studenten och jag ska visa hur sjukt awesome jag, min klass och mina älskade systrar är. Om du tror att något är omöjligt - försök igen, för troligtvis försökte du inte tillräckligt första gången.
Nu tänker jag gå och äga skiten ur den här stan, och skolan. Jag ska nämligen åka hemifrån om lite drygt en timme och jag har fortfarande bara pyjamas på mig ^^

CYA!

Kommentarer
Postat av: Tiduas / Peter

Awesome blogginlägg nu i dagarna! Jag blev riktigt glad över uppmärksamheten i bloggen jag fick, tack ska du ha lika mycket Wero! Det betyder lika mycket för mig nämligen! <3



Länge leve systrarskapet! We're pure awesomeness! ^___^

2010-06-07 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0