Insåg precis varför...

Jag insåg precis varför jag helst undviker att umgås med vissa människor nu för tiden. Människor förändrar nämligen  människor - lite för mycket ibland. Och hur mycket de förändrade människorna ibland kan tycka om sitt "nya jag" så gör inte jag det - jag tycker inte alls om de här "nya jag":en - snarare tvärtom. Jag har flertalet kompisar som på den senaste tiden har gått från några av världens underbaraste människor till människor som är opålitliga, egoistiska, elaka och skitsnackande. And honestly - jag vill inte umgås med sådana  människor. Om det innebär att jag förlorar kompisar som jag har älskat i flera år och gjort massa roliga saker med - then so be it. Det får vara värt det - jag kommer hellre ihåg någon som att vi gjorde massa roliga saker tillsammans och hade en awesome tid än att jag kommer ihåg dem som skitsnackande idioter som jag bara umgicks med för att jag alltid hade gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0