Att inte våga trycka på knappen.


Sådär ser den ut, sidan där man gör sin studieanmälan. Sista steget alltså. Jag vågar verkligen inte trycka på knappen. Tänk om jag gör fel, tänk om jag ändrar mig.

Jag vet, jag är fånig. Jag vet vad jag vill och jag tänker se till att göra det, men tänk om. De där tänk om:en börjar gå till en överdrift. Det största tänk om:et jag har är "tänk om jag inte kommer in" - men helt ärligt, varför skulle jag inte komma in? Förra året var intagningspoängen 11.60 - jag kommer inte hamna under 17,5 (om ens det) så långe jag inte skolkar resten av terminen. Jag är bara lite nervös för att det ska bli fel.

Däremot så kan jag faktiskt inte söka än, jag måste prata med Sonja först. Eftersom jag läser mer än 2500poäng så kommer jag lägga vissa av mina betyg på ett samlat betygsdokument som jag inte vet om jag behöver skicka in eller inte, så jag måste i alla fall vänta tills imorgon med att söka. Tills dess kanske nervositeten lägger sig.

USCH! Jag hatar att göra val!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ändra anmälan. anmälan är liksom inte bindande

2010-03-21 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0