Today is a good day.

Alla har nog någon låt som alltid får dem sådär extra glada - min är inte speciellt glad, men den gör mig så otroligt glad ändå.

Today is a good day. Den är inte speciellt happy egentligen, men när solen skiner, man plockar fram vårjackan och ett par tunnare skor så är det första jag alltid sjunger "Today is a good day"-refrängen. Den gör mig så glad att det liksom inte finns med på kartan.

Ville bara säga det, eftersom idag är en bra dag - idag ska jag först gå ut och gå med Sally, sen ska jag åka till Mariestad och hänga med Tommy, sen ska jag troligtvis ut och provåka Volvo S80 med pappa och Marielle. Även om det gör ont i mig att vi ens överväger att skaffa Volvo, det räcker väl med att vi har tittat på hund?

Today is a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0