Vänner, varför egentligen?

Jag ställer mig rätt ofta frågan - varför är jag vän med den här personen? Oftast så har jag ett bra svar på frågan också, för mina vänner äger, så det är inte så svårt.

Men varför har vi egentligen vänner? Jag vet varför jag har vänner, för att mina vänner är bäst och för att jag inte hade klarat någonting utan dem. Utan dem hade jag legat i min säng med sönderskurna armar och inte orkat röra på mig. Utan mina vänner hade mina dagar varit en enda svart-vit dimma, nu glimmar min vardag i mer färg än chokladfabriken i Charlie and the chocolate factory.

Jag önskar och ber att alla ska få ha lika grymma vänner som jag, för grymma vänner ger en grym vardag, vilket ger ett grymt liv.

Så om du räknar dig själv som min vän - ta åt dig, du är grym och jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0