4 dagar kvar - absolut ingenting att göra.

Egentligen så har jag ingenting kvar att göra innan studenten. Plugget är färdigt. Det är så sjukt skönt att jag inte vet vad jag ska göra på kvällarna - för att jag inte har något att göra.

Jag sitter i cafeterian i skolan nu - och väntar på att folk ska sluta från sina lektioner, men det verkar de ju knappast ha några planer på att göra än (11.15 ska de sluta ^^).

I helgen så var jag hemma hos Tommy, helgen bestod av typ  film, f1, mysande och esc - och Tommys familj. Tommy har en väldigt trevlig familj så det var helt okej.

Vad det beträffar formel1:en så krockade min favorit, Mark Webber, med Tommys favorit, Sebastian Vettel, på 41:a varvet - exakt vad som hände var lite halvsvårt att se - men till och med jag gav med mig och sa att det var Webbers fel, för det såg faktiskt så ut. Men jag satt och läste lite på formula1.com nu - eftersom det har kommit lite ny info sen igår, och tydligen så har Horner sagt att det var Vettels fel - Vilket ger Webber rätt. I'm like - YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0