Köttfärssås och besvikelse.

Jag åt köttfärssås igår och ska snart ställa mig och göra mera köttfärssås. Tommy kommer hit om en stund och jag lovade att mata honom och dessutom har Sally matvägrat hela dagen idag också och igår fick jag i henne maten efter att ha mutat henne med köttfärssås.

Jag är dock rätt så besviken för tillfället. Jag har hoppats hela dagen på att jag skulle få Tommy att sova här, och nu när han ringde så sa han att det inte var någon träning imorgon, min tanke var "yaaaay, Tommy sover här - jag slipper vara ensam!" men innan jag hann tänka klart den tanken sa han att han måste hem ändå, hans mamma måste jobba och ingen annan är hemma så någon måste passa hans minsta syster. Helt plötsligt kändes det helt meningslöst att tvinga hit honom, han kommer hit vid åtta och sen ska han köra hem ikväll så han lär behöva åka senast tolv. Det känns inte som att det är värt bensinpengarna att han kommer hit. Jag hade liksom hoppats på att slippa vara ensam. Slippa tycka synd om mig själv en stund... Jag hatar att bli besviken, jag hatar att hoppas, jag hatar att känna mig dum och jobbig.

Jag trodde att jag för första gången någonsin hade hittat någon som skulle göra allt för att göra mig glad, någon som faktiskt inte skulle svika mig hur som helst för att allt annat och alla andra var viktigare än mig men jo - tänk så fel man kan ha >.<

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hatar också besvikelser. Men en relation får inte vara fylld av dem. Och det bästa är att inte ställa sådana krav. Visst ska han ha krav på sig :O Men för killar är det viktigt att känna frihet. Tänk på hur glad du kommer vara nästan gång då han faktiskt kommer stanna över =)

2010-05-14 @ 19:50:56
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: Johan

Du får inte bli besviken för något sådant lätt då alla människor är fria och får göra som de vill. Han var väl tvungen att ta hand om någon - inget annat alternativ.



Fast du kanske inte var seriös?... Öhh

2010-05-15 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0