A place to call home <3

Jag har aldrig riktigt tyckt att jag har haft ett hem - mest för att jag har bott på två ställen, flyttat fram och tillbaka och det har blivit rörigt och man känner sig inte hemma när man flyttar fram och tillbaka hela tiden.

Men när jag satt på sängen förut och tittade ut över lägenheten så kände jag ett enormt lugn och plötsligt slog det mig att jag är hemma nu, jag har hittat ett hem - ju längre tid det går desto bättre känns det - jag, tommy, lägenheten, västerås, golfen - allt. Jag är lycklig, allt faller på plats och det känns så stört awesome.

Just nu känns allt bara awesome, även om Tommy skrattar åt mina strumpor, även om jag är trött, även om jag vill slippa lite av allt plugg jag har, även om jag är en massa stressad över lite skolarbete - men helt ärligt, it's all worth it <3

I helgen ska jag plugga matte och programmering och så ska jag titta på f1 och gosa med tommy-boy <3 It's gonna be legen... wait for it....dary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0