Ett dygns vila ^^

Igår gjorde vi inget vettigt alls.. Verkligen ingenting - vi satt och spelade, tittade på skidåkning och chillade. Sen gick vi på bio på kvällen - Harry Potter och dödsrelikerna del 1, som självklart var awesome, jag grät lite måste jag väl erkänna ^^

Idag ska jag å andra sidan inte ta det så lugnt, tänkte tagga till med ett par timmar matte så att jag får lite av inlämningen gjord innan vi har matte imorgon så att jag kan få hjälp med det jag inte fattar... Det var en massa logaritmer och grejer, det suger ju rätt hårt -  jag hatar logaritmer.

Men det ska nog gå bra antar jag - Tommy ska titta på fotboll klockan 14, så jag tänkte börja med plugget då - känns väl rätt vettigt ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0