slutet på veckan..

Nu är det fredag, jag är klar med labben jag skrev om i föregående inlägg och nu kan jag ta "helg" - vilket bara innefattar matteplugg eftersom vi har en tenta och en inlämning i matten i veckan - men det ska nog gå bra hoppas jag, men det lär vi ju märka ^^

I alla fall så beställde jag hem en klänning härromdagen, en jättefin klänning som jag tänkte ha på jul. Den kom igår, och den passade naturligtvis inte - det fattas ett par centimeter precis under brösten - så det blir till att skicka tillbaka den idag. Överkänslig som jag är så resulterade klänningen i fel storlek i att jag blev arg på mig själv för att jag är tjock och ful och att det leder till att jag inte har några snygga kläder - vilket ledde till att Tommy och jag ska skaffa gymkort idag och träna sönder Wero, med Tommy som coach så lär det ju knappast finnas några andra utvägar?

I alla fall, jag är rätt taggad - tänkte väcka den gamla träningskategorin till liv igen, den har jag ju inte skrivit något i på bra länge så det kan ju bli spännade - tänker ta mått och grejer idag, som ni inte får se - bara för att kunna sätta upp mål. Det ska även bli ett par veckor på pulverdiet för Wero sen såsmåningom (strax före jul och nyår tänkte jag) ^^

Haha, this is gonna be fun xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0