Fotboll och grejer..

Härromdagen så föreslog Tommy att han skulle ta med mig ut på middag idag, anledningen var ungefär att det går en fotbollsmatch han vill se på Viasat Fotboll, den enda kanalen i Viasat sport-paketet som inte funkar ordentligt hemma hos oss - han tänkte därför ta med mig till sportbaren för middag och fotboll.

En Wero från för ett halvår sen hade tittat på Tommy, skakat på huvudet och sagt "Eh, nej?" Men nu ser jag faktiskt fram emot det - jag tycker att det ska bli roligt att titta på fotboll och jag tycker att det är lite spännande, kanske beror det på att jag har fått följa fotbollen sen den började för säsongen? Kanske börjar jag tycka om fotboll? Tanken är lika förvånande som tanken på att jag faktiskt kanske gillar sport - en tanke som först slog mig under OS i vintras och sedan dess har hållt sig kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0