Livet kommer emellan.

Jag har så mycket annat att göra hela tiden, plugg, mat, disk, tvätt, städ, världens bästa systrar som kommer på besök, besök i skövde etc. etc.

Det tar liksom aldrig slut, och någonstans däremellan så ska man klämma in  allt annat man vill göra, blogga, läsa böcker, spela tv-spel, titta på film etc. Allt hinns helt enkelt inte med - och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Sen har jag inget konkret att skriva om heller - jag borde försöka hitta en kyrka här i västerås, men jag vet ju att det kommer sluta som det gjorde hemma i Skövde, att jag inte har någon lust att gå dit - att livet kommer emellan mig och Gud och att jag känner att allt annat är viktigare - det suger, helt ärligt så suger det stenhårt - men vad gör man inte? Har dock hittat ett par kyrkor i den här stan som verkar rätt vettiga - nu ska man bara orka åka dit när de har gudstjänst också - men jag får väl tacka Gud för kvällsgudstjänster i alla fall :D

Aja, nu ska jag ta och göra mig i ordning - det är dags att röra sig mot stan och grejer snart tror jag, vi ska till optikern och titta på glasögon/beställa glasögon till mig - jag har ju åkt på sånt också, men det har jag ju knappast haft tid att skriva - astigmatiskt brytningsfel har jag tydligen, bara så att ni vet xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0