Att vara sambo.

Förra sommaren så bestämde ju jag och Tommy oss för att vi skulle flytta ihop - ibland har jag funderat på hur bra det beslutet egentligen var - inte så att jag har ångrat det, men jag har i alla fall ibland funderat på om inte Marielle hade rätt när hon tyckte att vi skulle ha minst en etta MED kök för att kunna stänga en dörr - vi har inte den möjligheten men samtidigt så tror jag att det har fått oss att lära oss en hel del - och jag tror att det har fått oss att komma väldigt mycket närmare varandra.

I alla fall - vad jag ville skriva var att det är dagar som idag som gör mig grymt lycklig över att jag har en så pass grym sambo, jag har haft feber, i morse låg jag och hade feberdrömmar där jag trodde att jag satt fast på Helen Sjöholms toalettstol, toaletten var mörk, jag såg en spindel och skulle döda den och ja - toalettstolen välte (med mig, jag satt ju liksom fast på den) och jag kunde inte ta mig därifrån. THE HORROR! I alla fall så ska jag tydligen ha ropat på Tommy - i sömnen, och sen har jag ett vagt minne av att han svarade och det gjorde mig väldigt lugn att veta att han fanns där - att spindlarna inte skulle döda mig. Hur jag kom från Helen Sjöholms toalett vet jag inte, det framgick liksom inte - jag vaknade inte - men jag kom därifrån.

Men inlägget skulle inte handla om feberdrömmar utan om att jag är grymt nöjd med min sambo - speciellt kvällar som ikväll när vi har suttit i soffan/legat i sängen och surfat, pratat fotboll och formel 1 och bara umgåtts -  för att det inte behövs något mer för att vi ska vara rätt nöjda med tillvaron.

Så, med de orden går jag och lägger mig - det är formel 1 imorgon, jag måste se helvetet är jag rädd >.< Webber kvalade efter en rad dåliga beslut in på 18:e plats idag - "yay", den här säsongen kommer ju gå åt helvete >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0