Eh? x2

Tydligen så är det ju upprörande att jag och min sambo tänker gifta oss.

För det första så hade vi bestämt oss för att gifta oss innan min vän och hennes kille bestämde sig för att gifta sig (eller i alla fall innan de sa något till oss). Men vi valde att vänta ett tag eftersom allt var så himla rörigt just då. Vilket är mycket av det vi har gått igenom. Min pappas sambo gick bort väldigt hastigt i januari - något som kanske inte verkar så upprörande för någon som inte har varit med om det. Men vi stod varandra väldigt nära och hon var precis lika viktig som min mamma för mig, hon var min mamma på halvtid och vi hade väldigt mycket gemensamt. Att gå igenom det, på 20 mils avstånd - och samtidigt som jag försökte klara av högskolestudier så försökte jag också klara av att hantera hennes död, att försöka ta hand om min pappa (vilket är allt annat än lätt på 20 mils avstånd). Och ja - jag hade kunnat skriva om det i bloggen, hur vi tog oss igenom det och faktiskt växte oss starkare på det, tillsammans.

Men visst - jag kan skriva om sånt, om ni vill läsa om det. Men jag tänker inte, under några som helst omständigheter, lägga ut hela mitt liv i min blogg. Och om det inte passar så finns det andra bloggar.

Men om jag frågar: Vill ni att jag ska skriva om relationstips? Vad vill ni att jag ska skriva, bröllopsplaner, Formel 1 och mat är inte förhandlingsbart - däremellan kan jag skriva om det mesta :D

Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Tycker att du har valt helt rätt saker att skriva om. Ska bli intresant att läsa om bröllops planerna! herregud jag vill ju också gifta mig, hihi. Men jag får vänta tills min kära sambo friar ;)



Grattis i alla fall!!! <3

2011-08-03 @ 01:20:59
URL: http://kotek23.blogspot.com
Postat av: Eh? x2

Upprörande menade jag aldrig, höll bara med tidigare kommentar att det verkade som att ni gjorde det bara för att.

2011-08-03 @ 02:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0