Ledig vecka <3

Vi har ledigt i veckan, båda två - för första gången på rätt länge. Detta innebär att vi är hemma och umgås med familjen i veckan.

Vi åkte ner i fredagskväll, lördagen spenderades med fotboll och lite shopping i Skövde. Söndagen var vi hos pappa och sen hade vi kräftskiva med Tommys familj - det var ju naturligtvis trevligt, som alltid när någon av våra familjer är inblandad. Sån tur har vi!

Idag har vi varit på Arena Skövde och badat - grymt roligt var det, dock är jag trött, har träningsvärk och ont i fotleden nu. Vrickade  till den i forsen, men jag ska inte klaga - det hade kunnat vara mycket värre.

Imorgon ska vi upp tidigt, köra Mollie till skolan (hon börjar mellanstadiet imorgon), sen ska vi till hemglass, hämta en glassbil och köra en skolkörning (till Mollies skola), tillbaka till hemglass, lämna golfen på service, ta en annan bil till Tibro och hälsa på mina syskon och min mamma.

Onsdag blir det Skövde och träffa Stina, stört länge sen var det! Ska bli skoj!

Torsdag chillar vi tänkte vi, sen fredag eller lördag ska vi på matfestivalen i Skövde - har inte varit där på ett par år så det kan bli roligt. Sen på söndag ska vi sätta oss i bilen och brumma upp till Västerås igen för på måndag nästa vecka börjar skolan... Skönt med lite rutin igen kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0