Den senaste veckan...

I've got a job. Jag fick det! Jag jobbade i torsdags, sen ringde de i måndags och undrade om jag kunde jobba igår - så igår jobbade jag mellan 11,30 och 18,15 - alltid något - det är extra kattpengar framåt slutet av mars :D

Jag har mejlat ett par olika uppfödare, men de flesta har andra katter också - så det lämpar sig inte att åka dit och testa allergin där - men jag mejlade med en idag som skulle kolla med en annan tjej som bara har sibbisar, så det löser sig nog. Jag vill ha en liten kissemiss! Tommy vill också ha en liten kissemiss så det ska nog bli bra :D

För övrigt så har vi fått en ny nyckel till lägenheten, haft massor att göra i skolan och sådär. Imorgon ska jag på en arbetsintervju (har fortfarande inte säkrat att jag får jobba på Carlströms i sommar..) och sen hem och rita ritningar till min rittekniksinlämning - Sen på fredag så har jag riskettan, inte för att jag förväntar mig att jag ska lära mig något nytt, men det måste göras om jag ska få något körkort - även om det känns som väldigt lång tid tills dess...

That's it I suppose - känns inte som en sådär superhändelserik vecka, Tommys föräldrar, hans systrar, Christoffer och Taco var här i helgen, vi var på IKEA en sväng i lördags, sen åt vi kebab och tittade på melodifestivalen, skrattade åt Mollies snarkningar och sov alldeles för lite och sen i söndags var vi och shoppade en sväng, åkte hiss med Taco inne på Igor - hundar är tillåtet där, det är awesome, Taco var en liten rädd vovve bara xD

Ja - på fredag åker vi hem och programmerar om lite nycklar till golfen så att vi kan använda flera nycklar. Så när jag tar körkort så kan jag ha mina egna nycklar xD Yay me xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0