Första körlektionen.

Nu har jag, för första gången, övningskört på riktigt.

Jag hade en körlektion i morse och det gick faktiskt jättebra. Jag fick inleda med körställning, kontrollera speglar och grejer - sen fick jag krypköra lite, visa att jag kunde hitta växlarna, backa lite och sen köra runt lite (öva blinkers och grejer) - JAG FICK MÖTE PÅ ETT STÄLLE MED ALLDELES FÖR LITE PLATS </3 MEN - det gick superbra! Jag klarade det, och jag fick köra på en väg (superliten väg - såg inte en enda bil xD) och det gick också superbra!

Har bokat in en dubbellektion nu nästa vecka, på onsdag klockan 7:55 börjar den. Har dessutom köpt ett paket med lektioner nu, så jag har redan betalat 20 lektioner, 8500kr kostade de ^^ Plus den jag hade idag, 500kr till - vilket ger mitt körkort en total kostnad av 9750kr so far. "yay"...

Nu blir det middag, vi ska köpa thaimat - jag vill in till stan, Tommy tycker att vi ska åka till det stället som finns här, men deras kyckling är inte så god :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0