Nervositet och the return of the lost keys!

Nycklarna är tillbaka! De låg i fickan på sätet framför där Tommy satt i pappas bil - ingen tänkte på att kolla där eftersom ingen någonsin lägger något i de där fickorna. I alla fall - idag har vi kört ner volvon vi lånade av Tommys pappa till Mariestad, vi hann med en liten middag där också innan vi tog med oss golfen hemåt igen. Så vi har väl spenderat en fem timmar i bilen idag typ. Spännande ;)

Jag hade körlektion idag också! Jag fick köra inne i stanstan - alltså på ringleden i Västerås - den är typ jättetrafikerad och har en massa trafikljus - det gick sådär får jag väl villigt erkänna, men det tog sig framåt slutet. Nästa vecka ska jag repetera det lite till och sen ska jag försöka hinna med moment 4 också (start i backe), så känns det okej igen. Grejen är den att när man läser på om momenten så har jag rent tekniskt sett börjat på en massa andra moment också, vilket jag antar är bra? Nu ska jag väl bara få den stackars körskoleläraren att fatta att jag visst har koll på vägskyltar och grejer..

Imorgon ska jag för övrigt provjobba på den där charkbutiken som jag tror att jag har skrivit om tidigare? Det lär ju bli awesome - som det lät på dem så kommer jag typ få jobbet om jag trivs och det går hyffsat imorgon i alla fall (kraven är tydligen inte så höga första dagen xD) - så jag hoppas på det, annars har jag en arbetsintervju på fredag också, men den lär gå sådär eftersom mitt slutbetyg från gymnasiet är spårlöst försvunnet - har dock ringt till skolan och jag ska få ett nytt i nästa vecka, men det är ju lagom sent...

Nu är det sovdags i alla fall så att jag orkar med morgondagen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0