Pre februaris chipspåse!

Jag lovade ju pre chipspåse-inlägget ^^

Månadens chipspåse blir en helt ny uppenbarelse - det blir Estrellas nya Double Cheese & Chili! Estrella beskriver dem som att "Detta är en fulländad smakexplosion för den som inte nöjer sig med något mindre än dubbel turbo. Den kraftfulla ostsmaken döljer både cheddar och gouda och är omedelbar. Tungt. När eftersmaken sedan kickar in tar den dubbla chilismaken över showen med full styrka. Rena rama dragstern!"

Jag hoppas innerligt på en ostig och tillräckligt stark smak. För ärligt talat - är de inte starka så kommer jag bli GRYMT besviken! Men men, bara tiden kan avslöja.

Vi får se när jag vågar mig på chipspåsen - jag är lite sugen, men samtidigt vill jag dra ut på det så länge som möjligt.

I alla fall - nu blir det I love you Philip Morris - vi har inte sett den än så det får vara dags nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0