Dag 1, Presentation av Wero

Vi börjar med en presentation av Wero, vem är egentligen jag?

Jag är 19 år gammal, fyller 20 nu i september. För tillfället bor jag i Västerås, där jag pluggar till civilingenjör i robotik. På fritiden så ägnar jag mig åt plugg, att försöka umgås med min sambo, världens bästa Tommy, jag spelar en del spel, för tillfället mest bilspel, såsmåningom så får det nog bli lite dansspel och sångspel också. Vi har ett x-box 360 och ett ps3 hemma i vår lilla etta med kokvrå på 49 kvadrat.

Jag har rätt kort, svart hår, emoglasögon (sen ett par månader tillbaka), jag är alldeles för tjock och jag har alldeles för dåligt självförtroende.

Jag kommer egentligen från Skövde, som ligger mitt i Västra Götaland, Tommy kommer från Mariestad, som är grannstaden till Skövde - det gör att vi rätt ofta tar vår svarta (Black Magic) Golf hem till Skövde/Mariestad och hälsar på familjen. Jag älskar min familj, jag älskar Tommys familj och jag älskar min Tommy-boy.

I övrigt så vet jag inte vad jag ska säga, jag tittar rätt mycket på film, jag brukade läsa en del böcker men det hinner jag aldrig längre så nu läser jag bara kurslitteratur >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0