Dag 14 - Musik

Jadu, vad ska jag säga? Jag älskar musik och nu det senaste vet jag inte vad det beror på, kanske det nyfunna självförtroendet jag har - men jag vågar faktiskt lyssna på den musik jag vill lyssna på utan att behöva vara rädd för att någon ska döma mig.

That's totally awesome - för jag hatade att behöva smyglyssna på musik som jag gillade, jag kunde ladda ner låtar, lyssna på dem och om jag visste att någon skulle komma hem till mig kunde jag ta bort dem för att ingen skulle se dem. När andra personer har porrmappar gömda på datorn så har jag haft musikmappar gömda.

Haha, that's totally weird.

Favoritlåtar just nu i alla fall:


Mer än så behöer ni inte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0