Dag 15 - Det här får mig att skratta

Det finns löljligt mycket saker som får mig att skratta - sanningen är att jag skrattar oförskämt mycket nu för tiden.

Jag skrattar åt Tommy när han skäller på TV:n när han tittar på fotboll, jag skrattar åt folk som säger roliga saker, jag skrattar åt korkade saker. Jag skrattar gärna åt roliga saker jag ser på typ stan, men framförallt så skrattar jag åt mig själv.

Jag kan skratta högt åt mig själv när jag är ensam hemma och gör något jättekorkat. Härromdagen så var jag ensam hemma och lyckades snubbla på en tröja som låg på golvet så att jag ramlade på golvet - då satt jag och skrattade åt mig själv rätt rejält - bara för att det var så jävla klantigt typ.

I övrigt så skrattar jag väl åt samma saker som alla andra människor antar jag? Eller vad skrattar alla andra åt?

Kommentarer
Postat av: Tiduas / Peter

Haha, det låter som du har roligt i alla fall ;) Personligen så skrattar jag nog åt det mesta också, det mesta beror ju på humör liksom skulle jag säga, är man glad så blir det mesta roligt direkt ^^

2011-01-15 @ 16:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0