Dag 18 - Det här saknar jag

Materiellt så saknar jag ingenting just nu, en hårklippning möjligtvis - men den tänkte jag ev. försöka åstadkomma i veckan i alla fall.

I övrigt så har jag en hög vänner som jag saknar så att det gör ont i mig.

Jag saknar mina nördpojkar - för att de alltid har funnits där i skolan när jag kommer dit på morgonen, men nu går jag på en helt annan skola - där ingen är där på morgonen och de som finns där kommer inte ens i närheten på awesome-skalan. (No offence.)

Jag saknar Tomas! Tomas är awesome, jag älskar Tomas, men vi pratar alldeles för sällan nu för tiden - någon gång i vår ska jag se till att åka och hälsa på honom i Stockholm (jag vill göra en massa andra saker också, duh) - för det är typ två år sen jag träffade honom sist? Stört, orättvist och tragiskt.

Jag saknar David - för att David är en helt awesome person som jag kan vara utan hur länge som helst men när vi väl pratar så känns det som att det inte har gått någon tid alls.. Men han har skaffat flickvän och det är awesome - jag ska bara ge henne mitt godkännande först xD

Och så saknar jag TommyTommy när han inte är närvarande (och ja, jag skrev det där enbart för att han skämtade om det xD) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0