Dag 20 - Den här månaden

Den här månaden är det januari - januari means massa roliga saker. Den här månaden har jag haft "jullov" - vilket innebar tentaplugg och sådär, den här månaden innebar också födelsedagsfiranden och sådär (Mollie och Morgan that is i alla fall - Stina har också fyllt år, men jag har inte hunnit fira henne :(), tentor, programmering, RIKTIGT lov.

Jag har dessutom hoppat av en kurs - det är awesome - jag är nöjd med mitt val <3 Det här inlägget skriver jag jättesent för jag har haft annat för mig hela dagen. Morgan har fyllt år så vi har varit i Skövde och firat honom med världens bästa systrar - sen blev det kebabhouse (<3) och sen blev det till att åka till Tibro, leka med syskon och sen åkte vi till deras skola för att titta på årets första julspel (fråga INTE varför de har julspel nu >.<) och sen hem till Mariestad och titta på handboll och sen Salt.

Och guess what? Nu hinner jag precis innan 00.00 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0