Dag 27 - Mina vänner

Dag 27 - Mina vänner systrar!

Jag tänker inte skriva om mina vänner - mitt liv har varit så förvirrat på den fronten ett bra tag så det känns bara onödigt. Men jag tänker skriva om mina systrar.

Att vi kallar varandra systrar har i grund och botten med den inriktning vi gick i gymnasiet att göra - System och mjukvaruutveckling, vår dåvarande matte/fysiklärare kände att han ville kalla oss något annat - men system mjukisar föll inte killarna i smaken, så Johanna slängde ur sig förslaget "Men kan du inte kalla oss för systrar då?" - och så fick det bli. Och nu, ett halvår efter att vi tog studenten så kallar vi fortfarande varandra för systrar.

Jag älskar systrarna och jag hoppas verkligen att vi aldrig kommer att tappa kontakten. För visst, vi har andra vänner och sådär - men jag har aldrig känt mig så hemma i en grupp som jag gör med dem, och det är awesome. jag har aldrig känt mig så välkommen i en grupp redan från första början heller - de flesta gånger jag ska försöka lära känna nya människor så slutar det med att jag känner mig obekväm och helst drar mig undan - men inte med världens bästa systrar!

I alla fall - Om ni läser det här - jag älskar er! Glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Tiduas / Peter

Vi kommer aldrig tappa kontakten mellan systrarna! Det är världenst coolaste och mest awesome:aste grupp människor som finns, inte försvinner vi från varandra inte. <3

2011-01-30 @ 00:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0