Dag 29 - Mitt 2010

Mitt 2010 var grymt på många sätt och vis - jag är grymt glad för året 2010. Jag kom så mycket närmare min familj, jag ghorde mig av med många människor som bara förstörde för mig och jag insåg att jag bara behöver de vänner som faktiskt är vänner och inte bara låtsas vara vänner.

Jag träffade Tommy-boy - det räcker gott och väl för att göra mig nöjd för hela året typ ^^

Ärligt talat - jag är fortfarande lite mållös efter torsdagens händelser och vet inte vad jag ska säga och det har inte gått så lång tid än så jag vill inte skriva något här heller - men det kommer, såsmåningom så ska jag förklara vad som har hänt. Bare with me. Det suger för tillfället, jag har det jättejobbigt och hoppas att ni kan acceptera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0