Dag 4, Kärlek?

Lite sent, trodde jag hann skriva klart inlägget i morse, men missade tydligen att trycka på publicera..

Jag tror på kärlek - innerligt. Jag tror på kärlek mellan både det ena och det andra och jag tror att Gud förenar oss med andra människor i kärleken. Och ja, jag tror på många olika typer av kärlek - och jag tror att alla de olika typerna av kärlek är bra, jag tror också att vi på så sätt sammanlänkas, inte bara till vår pojkvän/flickvän utan även till våra vänner..

Visst, jag tror att de här banden kan var dåliga - att vi uppfattar det som kärlek, även om det inte är det och då tror jag självklart inte att sammanlänkningen finns där utan snarare att Gud vill att vi ska bort från relationen. Det senaste året så har jag insett att jag har haft väldigt många sådana som jag har haft i mer eller mindre hela mitt liv som jag först nu har gjort mig av med. Ärligt - det var en grym lättnad varje gång.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer - fantasin tog slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0