Dag 5 - Detta åt jag idag.

Dagen började med att jag vaknade vid 12, det fanns inget gott till frukost - så det blev ingen frukost för Wero xD

Däremot så åt jag godis en stund senare - det var dessvärre inte heller gott >.<

Vi gjorde en laxpasta till lunch framåt 15, den blev okej, laxen var god, men såsen i övrigt blev sådär - exakt vad det blev för "fel" på den vet jag inte, tyckte i alla fall inte att den blev så supergod, men Tommy tyckte att den var god i alla fall - alltid något.

Sen gjorde vi pannkakor till Tommys föräldrar och sådär, så det blev pannkakor med socker till middag.

Nu har vi en fruktsallad i kylen som ska ätas vid 21-tiden sen när hans föräldrar kommer in igen (de är ute och målar garaget nu).

Fruktsalladen fick idag bestå av färsk ananas, honungsmelon, kiwi, äpple, banan, apelsin och vindruvor.

Så, nu vet ni precis allt jag har ätit idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0