Diet...

Jag har gått upp alldeles för mycket i vikt sen jag flyttade till Västerås, så nu ska det bli ändring på det. Inga chips, inget godis, ingen cola. Kickstartar med två veckor på pulverdiet, så får vi se hur det går.

Har köpt hem naturdiet smultron/vanilj shakes - drack en till frukost förut - den var faktiskt helt okej.

Har också köpt potatis purjolökssoppa från modifast. Den ska jag smaka på till middag idag hade jag tänkt.

I alla fall, jag ska ta tag i träningen också i veckan, det blir träning idag och imorgon och sen blir det ledigt tills på lördag - för på lördag ska vi åka och spela badminton hade vi tänkt. Det blir nog awesome, för jag har alltid gillat badminton..

Målet är först och främst att gå ner lite i vikt, helst en hel del - grejen med det där är att jag egentligen är mer nöjd med mig själv nu än jag någonsin har varit, men jag vet ju att det bara handlar om att jag är trygg med Tommy - därför måste det göras något åt det nu på en gång. Dessutom är målet att få bättre kondition, bli piggare och må bättre.

Jag har satt upp ett par andra mål också - när jag har konditionstränat hela vägen till Ullared så har Tommy lovat att vi åker dit och shoppar. Problemet är att härifrån är det 448,8km till GeKås - men ja, I can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0