Månadens chipspåse - januari

Jag älskar chips, något som knappast är en hemlighet och det syns liksom på mig - men nu, efter nyår och sådär, så har jag bestämt mig för att dra ner på chipsen till en chipspåse i månaden.

För en stund sen så höll jag upp en påse chips som jag påbörjade igår framför Tommy och sa: "Jag vill göra det här till månadens chipspåse" - vilket han tyckte lät som en ICA reklam eller något, så han tyckte att jag skulle skriva om det i bloggen - vilket jag ju gör nu.

Tänkte dessutom att det skulle få bli ett återkommande inlägg, varje månad - men eftersom jag får ta chipspåsen när jag vill på månaden så får vi se när det blir ;)

Så här kommer den, månadens chipspåse är:

OLW cream cheese chips!

Jag har alltid älskat släta chips, räfflat i all ära - men släta chips = <3. Dessutom smakar de ost, krämig ost, kan det bli bättre? Jag älskar cream cheese chipsen och de älskar mig tillbaka, det märks!

Påsen är orange för den som inte vet det och den som inte har provat bör definitivt göra det snarast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0