The difference between you and me.

Vi pratade på jobbet idag om att jag skulle vilja ha en porsche - Och jag kan inte förstå varför någon inte skulle vilja ha det. Men ärligt talat - efter en grym lägenhet (vi tänker inte skaffa hus förrän vi har råd med trädgårdsmästare :P) så är helt klart en grym bil nummer ett på listan! Så medan alla andra vill ha snåldisel och grejer så drömmer jag om en porche som blandad körning drar 0,94milen.. Aja, jag får nog min bil såsmåningom i alla fall :)

I alla fall så ville de andra ha fint boende, gärna vid havet etc. innan dess - och visst, jag vill ha en fin lägenhet, men sen sen vill jag fan ha min bil! Men jag antar att det är skillnaden mellan er och mig, folk vill helt enkelt olika saker och helt ärligt så får ni vilja vad ni vill - jag tänker sträva mot mina mål i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0